شما اینجا هستید   |

    آموزش : معرفی کانوا (canva) ، یک برنامه و همه کار

کانوا (Canva) یک ابزار طراحی گرافیکی آنلاین است که برای ایجاد طرح‌های جذاب، اسناد، پوسترها، کارت‌های تبریک، بنرها، وب‌سایت‌ها، تصاویر شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد استفاده می‌شود. این برنامه برای هر فردی که به دنبال یک ابزار ساده و کارآمد برای طراحی گرافیکی است، بسیار مناسب است.

 

اگر به دنبال یک ابزار ساده و قدرتمند برای طراحی گرافیکی هستید، Can­va یک انتخاب عالی است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا به راحتی طرح‌های حرفه‌ای بسازید حتی اگر تجربه کمی در این زمینه داشته باشید.

اصلی ترین مزیت کانوا همین است.که شما میتواندی آن را در اختیار هر کسی در هر حوزه کاری ای قرار دهید و آن فرد با این حال که از گرافیک و دیزاین تجربه ای ندارد پس از مدتی طرح های گرافیکی مدنظرش را در کانوا درست میکند.

دقت کنید تمام تجربیاتی که میگویم در مورد نسخه پولی این برنامه هست و بسیاری از امکانات مفید و طرح ها و ویژگی های آن در نسخه رایگان قرار ندارد.

به نظر من کانوا برای شروع عالی است.

شما یک شرکت یا استارتاپ یا حتی آنلاین شاپ میزنید و در ابتدای مسیر نیازی نیست برای بنر سایت برای لوگو برای هایلایت اینستاگرام و … هیچ هزینه ای جز خرید اشتراک برنامه کانوا بکنید و هم خودتون میتونید در سریع ترین زمان ممکن هر چیزی که تو ذهنتون دارید درست کنید هم همونطور که کمی قبل تر اشاره کردم به هر کسی دیگه ای که شریک یا کارمندتون هم هست میتونید این برنامه رو بدید و بعد از مدت زمان کمی نتایج فوق العاده هست.

ویژگی های بسیار مفید کانوا: 

  • تمپلت های آماده

بیش از هزاران هزار تمپلت آماده شامل : انواع پوستر ویدیو بنر لوگو و استوری اینستاگرام و پست های مختلف شبکه اجتماعی انواع پاورپوینت و خلاصه که هر فایلی که فکرش را بکنید.

اصلی ترین مزیت کانوا همین تمپلت های با کیفیت و آماده اش هست.

 

  • امکان کمک گرفتن از هوش مصنوعی

در بسیاری از قسمت های کانوا میتوانید از هوش مصنوعی کمک بگیرید.

در ساده ترین موارد نظیر حذف بک گراند تصویر تا موارد پیچیده نظیر ساخت یک تصویر توسط پرامپت نویسی  این ابزار های هوش مصنوعی بسیار به من کمک میکردند.

  • ابزارهای طراحی:

این برنامه دارای ابزارهای گرافیکی مانند تصاویر، فونت‌ها، آیکون‌ها، شکل‌ها و فیلترها است که به کاربران امکان می‌دهد تا طرح‌های خلاقانه‌تری ایجاد کنند.

  • انعطاف‌پذیری:

Can­va را می‌توان بر روی مرورگر وب یا ویندوز و یا به صورت نرم‌افزار برای دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کرد، بنابراین شما همیشه و در هر جایی می‌توانید به پروژه‌های خود دسترسی داشته باشید.

  • انتخاب فونت و تصاویر:

Can­va دسترسی به کتابخانه‌های بزرگی از فونت‌ها و تصاویر استوک دارد که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی‌های خود استفاده کنید. کتاب خانه ای که خود نیز به کمک هوش مصنوعی نتایج بسیار نزدیک به نیاز شما را فراهم میکند.

  • استفاده آسان:

Can­va یک واسط کاربری ساده و مفهومی دارد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به دانش پیشین، طرح‌های خود را ایجاد کنند.

 

سرعت بالا در تولید یک از ویژگی های کلیدی کانوا can­va هست.

 

معایت کانوا:

تنها مشکل کانوا که مشکل کوچکی هم نیست به هم ریختگی فونت ها در هنگام ذخیره ویدیو ها و پاورپوینت هست.

یعنی شما نمیتوانید نوشته فارسی روی ویدیو ها ادیت کنید.

 

خلاصه که تجربه من در شش ماه اخیر در رابطه با کانوا تجربه مطلوب و کارآمدی بوده است.

دسته بندی : آموزش
به اشتراک بگذارید : | | |